Οι αξίες του Ολυμπισμού στο… Κορδελιό

Ο Ολυμπισμός ως ιδέα έχει τις ρίζες του στην αρχαιότητα και στο πνεύμα των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων. Οι αξίες του Ολυμπισμού κινούνται γύρω από δύο βασικούς άξονες, το «ευ αγωνίζεσθαι» και την «ευγενή άμιλλα». Στον πρώτο άξονα εντοπίζονται οι αξίες της εντιμότητας, του σεβασμού, των κανόνων διεξαγωγής των αγώνων, της ισότητας, της δικαιοσύνης, του σεβασμού των συναθλητών και της ισοτιμίας, ενώ στον δεύτερο περιέχονται οι αξίες της αριστείας, του ευγενικού συναγωνισμού ανάμεσα σε άτομα και λαούς, της τάσης για διάκριση και υπεροχή μακριά από κάθε αντιπαλότητα.

Συνδέοντας τον αθλητισμό με τον πολιτισμό και την παιδεία, ο Ολυμπισμός προσπαθεί να δημιουργήσει έναν τρόπο ζωής που στηρίζεται στην χαρά της προσπάθειας, την εκπαιδευτική αξία του καλού παραδείγματος και τον σεβασμό για οικουμενικές αξίες. Σκοπός του Ολυμπισμού είναι να θέσει παντού τον αθλητισμό στην υπηρεσία της αρμονικής ανάπτυξης του ανθρώπου, ενθαρρύνοντας τη δημιουργία μιας ειρηνικής κοινωνίας, η οποία ενδιαφέρεται για τη διατήρηση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

Με αυτή τη λογική, την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024, στο πλαίσιο της Ολυμπιακής εβδομάδας διοργανώθηκε στο σχολείο μας ημερίδα για την Α΄ Γυμνασίου με θέμα «Γνωριμία με το τένις».  Προσκλήθηκε ο ομοσπονδιακός προπονητής Αντισφαίρισης (Τένις) Στάθης Ματσαρίδης υπό την καθοδήγηση του οποίου τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το τένις, έπαιξαν και διασκέδασαν.

Ακόμη, την Παρασκευή 26 Απριλίου, διοργανώθηκε τουρνουά βόλεϊ για τη Β΄ Γυμνασίου, κατά τη διάρκεια του οποίου τα παιδιά, με άξονα τον σεβασμό, την ισότητα, τη δικαιοσύνη και την προσπάθεια για διάκριση (εγγενή χαρακτηριστικά του αθλητικού πνεύματος), έπαιξαν με χαρά και αθλητικό ήθος.

Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι, κατά την διάρκεια της εβδομάδας από 22 έως και 26 Απριλίου, πραγματοποιήθηκαν για τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας διαδικτυακές ξεναγήσεις στα Ολυμπιακά μουσεία της Αρχαίας Ολυμπίας, της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Λοζάνης. Κλείνοντας, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κύριο Ματσαρίδη για τη συμβολή του στην επίτευξη του τελικού αποτελέσματος, όπως και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την πολύτιμη βοήθειά τους. Τέλος, ιδιαιτέρως ευχαριστούμε την κυρία Δήμητρα Αγγρά, εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής και Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, για την εκπόνηση και τον συντονισμό των παραπάνω δραστηριοτήτων.

admin

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *